Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2018. augusztus 25. 13:33 - Dalmaa97

Az amstetteni rém – a vérfertőzési ügy

FIGYELEM! Az alábbi írás néhány olvasó számára felkavaró lehet! 18+

 2008-ban robbant ki a botrány, mely szerint egy osztrák férfi 24 évig tartotta fogva házának pincéjében saját lányát, akit rendszeresen megerőszakolt és megvert. Az évek során hét gyermeket nemzett neki.19948269_1256369_f0da0183c401fe4b8d138354c87c51b2_wm.jpg

 

Josef Fritzl 1935-ban született Ausztriában. Bevallása szerint szerelmes volt saját anyjába, aki viszont megvetette őt, és folyamatosan megalázta. Apja a bordélyházak rendszeres látogatója volt, a kis Josef ezért pedig undorodott tőle. Miután anyja kiadta az apja útját, a gyermek boldog lett, amiért nem lesz többé az élete részese.
 „Anyám ettől fogva teljesen kisajátított engem. Nem a fia, sokkal inkább a férje voltam, a férfi a háznál. Sokat sírtam a verései vagy a vasszigora miatt. Brutálisan bánt velem, de ez izgatott. Véresre vert, majd rúgdosott. Nem lehettek barátaim, mindenkit eltiltott tőlem. Igaz, nem is vágytam annyira barátokra, hiszen ott volt nekem ő... Szerettem, szerelmes voltam belé. Szeretkezni akartam vele. Rengetegszer fantáziáltam arról, hogy magamévá teszem. Ilyenkor a valóságban is felizgultam, és a képe előtt ki is elégültem. Nekem sokáig csak anyám létezett, mint nő” – mesélte a rém egy interjúban.  

Fritzl állítólag gyermeknek sem volt átlagos. Míg másokat a foci érdekelte, ő inkább állatokat kínzott, és nevetve nézte végig, ahogy az utolsó lélegzetükig küszködnek.

Egy nap anyját betegség gyűrte maga alá, és fia ezt a napot választotta arra, hogy a legyengült állapotú nőt összeverje és megerőszakolja. Azonban itt nem állt meg. 20 éven keresztül tartotta fogva, és élte ki rajta beteg fantáziáit, egészen addig, míg a nő bele nem halt a kínzásba.

Josef közben megismerkedett egy nála öt évvel idősebb nővel, akivel később összeházasodtak és négy lányuk született. Ám a férfi barátai szerint utálta nejét, undorodott hozzáérni, így szexuális vágyait prostituáltakkal élte ki. Évente járt több férfivel együtt Thaiföldre is, legjobban pedig a szűz lányokat és a kisfiúkat szerette.1.jpg

Az évek során több fiatal lány élettelen testére bukkantak a környéken, akiket brutálisan megerőszakoltak. Később a rendőrség szerint ezeket is a rém tette, azonban nem tudták rábizonyítani.

Josef egyik kislánya még csak 11 éves volt, amikor molesztálni kezdte. Elisabeth mosolygós, vicces lány volt, ám egyik napról a másikra visszahúzódó lett. Volt osztálytársai szerint, ha valaki hozzáért megriadt.
„Eleinte szexuális vágyat éreztem Elisabeth iránt, de később már mély érzések is kapcsolódtak hozzá. Én szerettem, szerelmes voltam belé. Fura érzés ez, hiszen hiába szerettem, élvezettel bántottam. Felizgatott, ha fájdalmat okozhatok neki az ágyban és azon kívül is. Olyan bájos, olyan védtelen volt, hogy meg akartam büntetni”

18 éves volt a lány, amikor apja megkérte, hogy segítsen neki betenni egy új ajtót a pincében. Elisabeth még nem tudhatta, hogy aznap látta utoljára a külvilágot. Josef nyugtatóval teli injekciót adott be neki és bezárta a pincébe, amely 24 évig volt az otthona. Feleségének, Rosemarie-nek azt mondta, hogy lányuk megszökött és egy vallási szektához szegült, majd mikor a feleség értesítette a rendőrséget, Fritzl „talált” egy levelet a lányuk írásával, melyben az állt, hogy megszökött.1793007_dc3905b2c78bf944e954d383c08935cf_wm.jpg

Lányával építtetett pincéből bunkert.  Az évek során körülbelül 3.000 alkalommal erőszakolta meg, ha pedig nem engedelmeskedett a kéréseinek megverte. 7 gyermek született a vérfertőzött kapcsolatból. Közülük hárman lent éltek a pincében az anyjukkal, hármat Josef felvitt a házba, Rosemarie-nek pedig azt mondta, hogy lányuk küldte, hogy felneveljék a nem kívánt gyermekeket. Egy gyermek pedig születése után nem sokkal meghalt, mivel Fritzl nem vitte el orvoshoz, félt, hogy kiderülne a titka. Állítólag a férfi egy kályhában égette el a csecsemő holttestét.1453727441208.jpg

Miután a legnagyobb közös gyermek, Kerstin elég idős lett, a rém őt sem kímélte a beteges szexuális vágyaitól. Egy nap a 19 éves lány megbetegedett és elájult. Elisabeth fájdalmas könyörgése után Fritzl beadta a derekát és elvitte Kerstint kórházba. A családjáról különleges dolgokat mesélő fiatalra felfigyeltek az ott dolgozók. A rém végül kiengedte Elisabethet a bunkerből, hogy meglátogassa a kórházban lábadozó lányát, ám hirtelen feltűnése miatt a rendőrség egyből kihallgatta őt.
Átkutatták a Fritzl házat, és borzalmas körülmények között megtalálták a pincében a gyerekeket.

Rosemarie állítása szerint semmiről sem tudott.

 300px-proofjosffisajewishcrimrt2.jpg

 

 

Forrás: borsonline.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rejtelypince.blog.hu/api/trackback/id/tr4114201851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása